|
|
"Tévedés azt hinni, hogy az olvasóvá nevelés az iskolában vagy az óvodában kezdõdik. Aki mese- és beszélgetéshiánnyal érkezik az oviba, abból majdnem bizonyosan nem-olvasó gyerek, nem-olvasó felnõtt lesz. Az olvasóvá nevelés elsõ számú felelõse tehát maga a szülõ, aki elsõsorban nem azzal segítheti a folyamatot, hogy példát mutat az olvasás és a könyvek szeretetével, tiszteletével, hanem azzal, hogy mesél."
Boldizsár Ildikó |
|
|
|
Hétfő: |
14.00 |
- |
18.00 |
Kedd: |
9.00 |
- |
18.00 |
Szerda: |
9.00 |
- |
18.00 |
Csütörtök: |
9.00 |
- |
18.00 |
Péntek: |
9.00 |
- |
18.00 |
Szombat: |
9.00 |
- |
12.00 |
|
|
|
|
Kisteleki Ede Városi Könyvtár
6760 Kistelek, Kossuth tér 1.
Telefon: 62/259-425
|
|
|
|
A honlap az Európai Unió támogatásával
a TIOP-1.2.3-08/1 program
'
Befogadó könyvtár – táguló tudás' és a TÁMOP-3.2.4-08/1-2009-0066 azonosítószámú "Táguló tudás - versenyképes könyvtár" című pályázatok keretében
készült el.
További részletek a pályázatról...
|
|
|
|
A honlap indulása óta 195639 látogató 406638 oldalt
tekintett meg. |
|
|
|
|
|
|
Platt, Richard - Ki hitte volna...hogy a középkorban tilos volt a magas sarkú cipõ viselése?
Dátum: 2011.08.05 -
Rögzítette: Adminisztrátor
Kiadó: Budapest, Studium
Kiadás éve: 2011 |
|
|
|
|
A szórakoztató viselettörténeti összeállítás különbözõ korok és kultúrák divathóbortjain, meghökkentõ ruhadarabjain és elborzasztó öltözködési szokásain keresztül mutatja be, mi mindenre képes az ember, hogy megfeleljen a társadalom által támasztott elvárásoknak vagy egy idealizált testképnek; hogy kitûnjön társai közül, vagy épp ellenkezõleg, belesimuljon a közösségbe. A színes fényképekkel gazdagon illusztrált, füzetméretû kiadvány kétoldalas fejezetei foglalkoznak speciális, híres-hírhedt ruhadarabokkal (pl. fûzõ), betiltott viseletekkel, a kalapok és lábbelik változatosságával, valamint a testen végezhetõ átalakítások széles tárházával (hajviselet, tetoválás, smink, plasztikai sebészet, fogbeültetés, testdeformáció), és azok koronként változó társadalmi-kulturális jelentésével. |
|
|